کسب درآمد دلاری در ایران
نوشته شده توسط : مریم

ارزهای دیجیتال در ایران همچنان در حال رشد هستند، بنابراین فرصت‌های پولساز آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. افرادی زیادی به دنبال کسب درآمد دلاری در ایران هستند. با آگاهی و شناخت ارزهای دیجیتال می‌توانید براحتی کسب درآمد کنید.

روش های کسب درآمد دلاری در ایران از طریق ارز دیجیتال

1.کسب درآمد دلاری با خرید و فروش ارز دیجیتال

اولین انتخاب شما خرید کوین است. صرافی‌های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد که کوین‌هایی را خریداری کرده یا در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری کنید.

2.استخراج ارز دیجیتال

استخراج یک روش فوق‌العاده برای به دست آوردن برخی از ارزهای رمزنگاری شده است. با این حال، برای همه ارزهای دیجیتال کاربرد ندارد. بسیاری از مردم بر این باورند که استخراج ارز دیجیتال با دریافت هرچه بیشتر کوین، مرتبط است.

اگر یک ارز رمزنگاری شده را استخراج کنید، با کوین‌های جدید پاداش می‌گیرید. برای استخراج، شما نیاز به تخصص فنی و سرمایه‌گذاری اولیه در سخت‌افزارهای تخصصی دارید.

3.سود سهام ارز دیجیتال

با خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن می‌توانید سود سهام دریافت کنید. با در نظر گرفتن همه موارد، ارزهای مجازی مختلفی وجود دارد که برای خرید و نگهداری دارایی‌های دیجیتالی آن‌ها پول می‌دهد.

چند نمونه از کوین‌هایی که سود سهام دارند شامل COSS ، CEFF ، NEO ، KUCOIN و غیره است. مشابه سهام معمولی، همه این کوین‌ها برای سبد شما مناسب نیستند. باید آنچه که مطابق با اهداف سرمایه گذاری‌تان است بررسی کرده و انتخاب کنید.

4.پرداخت با ارز رمزنگاری

رویکرد دیگر برای کسب درآمد دلاری در ایران با ارزهای رمزنگاری شده، پذیرش آنها برای پرداخت است. اگر شغلی دارید که در آن محصولات یا خدمات می‌فروشید، می‌توانید پرداخت را با ارز رمزنگاری شده مورد نظر خود بپذیرید. شما نیاز به کیف پول دیجیتال دارید و برای کار با افرادی که مایل به پرداخت پول رمزنگاری شده هستند.

با کمی تحقیق، می‌توانید مشتریان یا کاربرانی را پیدا کنید که از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌کنند و می‌خواهند با جابجایی کوین از طریق بلاک‌چین به شما پول پرداخت کنند.

پس از دریافت پرداختی، می‌توانید از آن برای پرداخت  کالایی به دیگران استفاده کنید یا آن را نگه دارید تا زمانی که ارزش آن افزایش یابد. اگر ارزش سکه بالا برود، می‌توانید بعداً با فروش دلار آمریکا سود کلانی را بدست آورید.

5.رسانه‌های اجتماعی ارز رمز

شبکه‌های اجتماعی متعدد مبتنی بر بلاک چین برای ایجاد و تنظیم محتوا به شما هدیه می‌دهند.

6.خرید و فروش ارز دیجیتال

در حالی که سرمایه‌گذاری یک تلاش بلندمدت بر اساس استراتژی خرید و نگهداری است، معامله به منظور استفاده از فرصت‌های کوتاه مدت است.

بازار ارزهای دیجیتال بی ثبات است. این بدان معناست که قیمت دارایی‌ها در کوتاه مدت به طرز چشمگیری افزایش و کاهش می‌یابد.

برای اینکه یک معامله‌گر موفق باشید، باید مهارت‌های تحلیلی و فنی مناسب داشته باشید. شما باید نمودارهای بازار را در مورد عملکرد دارایی‌های ذکر شده تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش بینی دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید.

هنگام معامله، بسته به اینکه انتظار دارید قیمت یک دارایی افزایش یا کاهش یابد، می‌توانید یک بلندمدت یا کوتاه‌مدت را انتخاب کنید. این بدان معناست که بدون توجه به صعودی یا نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال، می‌توانید سود کسب کنید.

کلام آخر

همه کسانی که وارد صنعت رمزنگاری می‌شوند پول زیادی به دست نمی‌آورند. اما با تخصص کافی و کمی شانس، راه‌هایی برای کسب درآمد دلاری با ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: کسب درآمد دلاری در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: